[bilinmeyen] Mrb cnm bende salı günü kontrole gittim sancım yüksek çıktı doktor git 1 hafta sonra gel dedi şayet suyun kanaman olsa hemen gel dedi perşembe günü sancım vardı nst gittim doktora gösterdim doğum sancısı bu düzenli dedi çatı muayenesi yaptı 1 buçuk cm açılma var dedi doğumun başlamış dedi her an olabilir dedi dün öğlen böyle katı sümüksü geldi benden bugün yine geldi nişan mı acaba netten baktım nişan gibi doktora attım olabilir dedi hastaneye gel dedi gitmedim sancımın artmasını bekliyorum doğrumu yapıyorum sizce ne yapmalıyım ilk gebeliğim çok ta korkuyorum birşey olacak diye biraz uzun oldu kusura bakmayın