Aksel kusura bakma ben biraz geç gördüm ben 31+6 dayın 1gün önce hastaneden çıktım benim ağrım yoktu kasılmalar ve karında çok fazla sertleşme yaşıyodum kontrol için gitmiştim ve nts bağlandım sonuç bildiğin doğum sancı şeklinde çok yüksek sancılar çıktı 24 saat gözetimde kaldım bende ve bir sürü ilaçlar çiğer geliştiriceler falan vuruldu şu anda evdeyim 1 torba ilaç kullanıyorum erken doğumu engellemek için ayrı yetdende benim doktorum söylediği şu oldu bana sertleşmeler kasılmalar devam ederse hemen geliyorsun benden sana tavsiye doktoro gitmediysen hemen git ve en azından bir nts çeksinler zaten nts çekim haftasına gelmişsin sen yani