Neslhn dilansavs benimde kızım oşcak inşallah isim konusunda çok zorlandık bizde ama en son eylül erva ismine karar verdik ♥️
ballilokum dilansavs canım ben umay ismini çok beğeniyorum. Gökçen umay, defne umay şeklinde ikili olunca da çok hoşuma gidiyor
Gul-08 dilansavs biz Ada koyacağız ama Çağla, Ela, Eliz, Bade, Burçak, Elvin, Liva, Berrak size fikir olsun
Bng Biz de çok kararsız kalmıştık. Deniz,Esin,Leyla.Asel,Ece,Ayça oldu bir süre isimler.Her hafta fikir değişti.son olarak Açelya dedik kızımıza…