27ozge27 Selam kızlar, 13 haftalık gebeyim. İki gündür sol bacağım sol kasık karın bölgem ağrıyo. Yürürken sol bacağıma basınca hissediyorum daha çok neden olabilir acaba 😔yaşayan var mi?
Sentrk O haftalarda oluyor canm kasik agrin falan benim 17 haftadan sonra gecmisti kasik agrim falan..normal yani
Sentrk O haftalarda oluyor canm kasik agrin falan benim 17 haftadan sonra gecmisti kasik agrim falan..normal yani
Sentrk O haftalarda oluyor canm kasik agrin falan benim 17 haftadan sonra gecmisti kasik agrim falan..normal yani