[bilinmeyen] bende düşünüyorum 😌 hatta yarın kontrolümde liste yaptım doktora soracaklarım için. 32. Hftadayım ve yaklastıkca ne olacak bilmiyorum. Bildiğim tek şey suda doğumda epizyotomi yani kesi ve dikiş olmadığı . Ve suyun ağrıyı azaltıcı etkisi , rahatlatma , gecşeme ve bebeğin dünyaya gelişinde daha sakin gelişi