Betultosun Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim🤓 bir soru sormak istiyorum. Ben 14+1 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim dr um ısrarla kızamıkçık toksoplazma gibi testler istiyor siz de hamileliğinizin başında yaptırdınız mı bunları?
Nur5495 Bende yaptırdım sağlık ocağında da yapılmıyordu cidden ikili test dahil 230a mı ne denk gelmişti