Arkadaşlar ben özelde doğum yapmayı planlıyorum ,şöyleki kendi muayeneye takipli olduğum doktor doğuma çağırırsak ek ücret istiyor ki bütün hastanelerde öyleymiş diye duydum.eşimde tutturdu ne gerek var zaten doğumu ebeler yaptıyor sadece o başında duruyor falan demeye.bilmediğim için soruyorum süreç nasıl işliyor doktorun normal doğumdaki dahil olma süreci nedir ,illa kendi doktorumuz olması şart mı