Ftmakerim Kızlar 17 haftalık hamileyim bir kaç gündür daha yeni net hissediyorum bebegin hareketlerini oda çok sık değil sol tarafıma yattığım zaman bazen hissediyorum bazen akşamları oturduğumda gündüz öyle hissetmiyorum normal mi bu dönemde
Aysegulyeter Ftmakerim daha biraz erken gibi cnm ama boyle erken hissedenler oluyormus. Ben 22.haftada hissetmistim. Bagirsak hareketiyle bebek hareketleri cok biribirine benziyor ve insan karistiriyo bazen.
Ftmakerim Aysegulyeter çevremdekiler hep erken hissetmişler bende mi sorum var dedim acaba.. boşuna evham yapıyorum heralde 😃
Aysegulyeter Ftmakerim aynen cnm 25.haftaya kadar yolu var diyo doktorlar. Bide dedigim gibi bagirsak hareketiyle bebegin ilk hareketleri birbirine cok benziyo. Ayirt etmek cok zor gercekten.