Suheda Arkadaşlar 25haftalık hamileyim göbek deliğimin sağ tarafinda bi batma oluyor ya korkuyorum hareket ediyo bebegim ama ben cok korkuyorum boylr.bisey yasayan varmi
Bnarinn Suheda ben yaşamıştım o hafta sanki içimi kesiyorlar gibiydi 😏 doktoruma söylemiştim hatta baharın enerjisi dedi 🙊😂 Aslında korkulcak gibi agrı ama degil büyüdükçe geriliyor gerildikçede işte olan oluyor 😳
Suheda Bnarinn aynen bugün zaten yukarilarda hissettim tekmelerini ondanmi oluyor acaba dedimde dedigin gibide insan korkuyor ağrı olunca geçmiyor da hani ayağa kalkınca zor yürüdüm