Hayriyeee Kızlar burun aspiratörü olarak otri bebe alanlar var mı memnun kaldınız mı nasıl kullanılıyor
Atlassmummy Hayriyeee Chicco almıştım memnun kalmadım otribebe aldım gayet güzel ilk ay çok tıkanıyor burunları .yedek uç ve monodozda almıştım 👍🏻👍🏻
Hnf67 Hayriyeee gayet güzel ve ise yarıyo hem kullanımı kolay ben çok kullandım bebeklerin burnu çok tikaniyo tavsiye ederim
Zynq Hayriyeee Ben babyjem aldım onu çok önerdiler ama otribebe de iyi diyorlar. Size tek tavsiyem otri bebe modonoz (izotonik su) yerine sterimar baby alın hem kullanımı hem de etkisi kat kat fazla. Modonozun kullanımı çok zor yenidoğan bebeklerde..
Greyy90 Hayriyeee kuzenim kullandı o memnun kalıınca bende aldım ki çoğu yorumlarda hep otri bebe öneriliyor