Herkese Merhaba,
Sonunda bende minigime kavuştum. Hergun hikaye takip edeken yazan ben oldum.
05.05.2020 de başladı hersey :)
Eveet başlıyorum..
O gün eşimle dışarda bir kaç hastnedir, markettir, işlerimizi hallettikten sonra , eve geldik ve ben duşa girdim . Çıktım.ve bacağımdan çok yoğun olmayan bi sııvı süzüldü az bir miktar. Dedim herhalde altıma kaçırdım 😂 sonra baktım çiş değil neyse ben eşime eşimde kayınvaldme haber verdi. aslında söylemicektim çünkü herşey normal gidiyordu.ihtimal vermedim açıkçası.
Sonra.dr. ma yazdım . Hasrete gitmemi söyledi o gün çalışmıyordu .Neyse gittik.
Nöbetçi doktor suyumun olup olmadığına ve açılmama baktı. Su görmüyorum. 1 cm açıklığın var dedi. İsterse. Dur takibini yapalım gelmeeye devam ederse yatışını yaparız. Açıkçası kadına pek güvenmediğim için eve gitmek istedim. Çünkü net birşey yoktu.
Eve geldik. Tv izle yemek ye falan filan derken üzerimde bi halsizlik var ben yatıım 12 gibi tabi her geceki gib sağ dön sola dön 3 e kadar uyumadı. Wcye kalktım . Ve tam wcden çıkacakken hoop yine süzüldü aha dedim taaamm geliyo . Bu ara da 9 gibi nişanım geldi ama ben hala çok rahatım kimseye söylemedim dedim herhalde 1 haftaya gelicek minik dedim. Neyse sonra eşimi uyandırdım. Suyum geldi diyorum ki saka mi yapiyosun falan diyo :) çok komikti. Neyse hadi dedik gidelim. diyorum hastaneye doğuma gidiyoruz. Eşime diyorum çantayı aldınmı yoo diyo neden diyorum,Gerçekten doğumamı gidiyoruz diyo :) İnanmasi bayağ güç oldu .
Neyse gittik.Nstye bagladim sancı yok.
Saat gece 3 buçuk falandi. 8. Bucuga kadar bekledikki tabi bu arada saate 1 açılmaya bakiliyo oda yok tabi.
Kendi doktorum geldi. Bebekte sıkıntı yok.Suni sancı baslatalim.
Baslattik saat öğlen 4 e kadar suni sanciyla gecirdim. Ve 6 saat sonunda acilmam 3 cm . Dr. İstersen bekleyelim ama ilerleme olmucak gibi dedi. Bende artik beynim dayanamiyordum zaten. Hooopp epidural sezeryanaaa . Psikolojim alt üst oldu. Hiç istemediğiö sezeyana gidiyorum ve binyandan hala sancılarım devam ediyo.. Ama miniğimi kucağıma alınca unuttum herşeyi . Hayırlısı buymuş dedim. 2. Gün hafif yürümeye başladım.3te kendi işlerimi görebildim.tabi oturup kalkarken doğrulurken ağrım oluyo. Ama korktuğum gibi değilmiş.
Vehasıll doğurdum .Biraz uzun oldu soryy :)
Sorularınız var ise cevaplarım. Bi kaç gün buralardayım sonra happy kidse kaçar :)