Selinsakkk Merhabalar, yarın 38+5 de sezeryan olucam dualarınızı eksik etmeyin oğlum ve tüm bebeklerimiz sağlıkla gelsin inşallah 🙏 💕
Betull41 Selinsakkk sağ salim kavuş yavrunla canım sende oda sıkıntısiz atların inşallah bende 11 gün sonra sezeryan olucam bize de dua et 💙
Topraksmom Selinsakkk sağlıkla kavuşun inşallah ben de cuma 38+4 için sezaryen isteyeceğim son 5 gün heyecan dorukta 🙏🏼❤️
Selinsakkk Betull41 Amin inşallah çok teşekkür ederim sizde sağ salim kavuşun inşallah yavrunuza 🙏 sağlıkla gelsin hepsi inşallah
Selinsakkk Topraksmom Sağ salim alın yavrunuza kucağınıza çok çabuk geçiyor zaman günler benim şuan elim ayağım titriyor resmen 😅