NeslihanPiaAbac Arassamet bana elma iyi geliyor(tatlı elma) sütün sodanın iyi geldiğini söyleyen arkadaşlarda var.Bence bunları bi deneyin
Zehra2701 Arassamet hiç geçmiyor canım 33 haftalık olduk hala yanıyor ne yapsam geçmiyor süt içiyorum elma yiyorum ama bir türlü geçmiyor 😔😔😔
Ilknur911 Arassamet. Benimde aşırı mide yanmam var doktorum rennie çiğneme tableti verdi bebeğe hiç bir zararı yokmuş doktoruna sor bence canım
deletedmom351 Zehra2701 bende 32 deyim 3 aydır yanıyor ve korkarım ki doğuma kadar da böyle devam edecekmiş
Arassamet Zehra2701 bnde bi elimde soda bi elimde elma. Süt salatalık. Ama bana mısn demiyo. Bnde artk geçmicek diye düşünmeye başladım. 😣😥
Zehra2701 deletedmom351 aynen cnaim bebislerimiz saclandigi için iyice ondan oluyormuş bu migde yanması
Arassamet deletedmom351 bnm son günlerde aşırı arttı. Bu kadar değildi. Uyutmuo yatrmıo. Her lokma ızdırap. Allahım bebelerimize sağlık versn. 🤗
ozgeilhan Benimkini salatalık ve muz geçiriyor. Bi dene. Bazen geçirmediği oluyo hatta bugün gaviscon şuruba başladım en kötü onu al eczaneden
Arassamet Dr uma sormayı bkliyrm. Sanırım çağırdığı tarihten önce gidicem. Bn böyle bi alev topuyla hiç gezmemiştim. Hepinizie teşekkür ederim anneler. 😍😘
hazemm Arassamet hatta hergün bir tane sade soda içmen çok faydalı canım benim öyle geçti geçmiş olsun 🤗🤗😘😘
esoeso hazemm mde agrısı saatler süryr onn o tadı saniyeler bnde hoslnrk içmyrm ama asırı rahatltyr bni bign içmiym valla perişn olym bnce tadnı falan bosvrrr kullan 😂😂😂😂