Ben 2018 de 5 haftalıkken kesem göründü ama 7 haftalıkken mol gebelik olduğu söylendi ve kürtaj oldum.Patalojide parsiyel mol çıktı. Ben 1 yıl boyunca korundum bir kaç kez kan verdim ve betahcg değerim çabuk düştü şükür. Önemli olan kürtajdan sonra betanın düşmesi. Çok korkutma kendini. Allah yardımcın olsun.