Ben hrs hastanesinde Ömer altun a gittim. Hastane pandemi değil. Ama korumalı herkeste maske. Her yer dezenfektan. Çalışanlar maskeli, doktor da öyle. Ve burası pandemi olmayan Bi hastane. Hastane de temiz. Doktor da çok ilgili geldi bana. Ben beğendim. Bire bir ilgileniyor. Doğum için geldim ben buraya. Anestezi doktoru da geldi. Yapılacak her işlemi teker teker anlattı, sezeryan istediğim için anestezi şekillerini anlattı. Çocuğa yapılacak bakımın aşıların nerede nasıl yapılacapına varana kadar anlattı. Açıkçası çok ilgili geldiler bana ve hastane butik hastane olduğu için çok kalabalık değil.