Gul-08 Nur5495 benim Adatıp’ta Deniz bey baktı ayrıntılıya, radyolog. Güzel ilgilendi yarım saat sürmüştür, tek tek anlattı. 340 TL idi sanırım şubatta yaptırdım tam hatırlamıyorum ama.
Tugce321 Nur5495 bende gitcem ama medarda ilknur hanıma gidiyorum medarda kim bakıyosa ona gitcem iyidir umarım bilen var mı ☺️
Nur5495 Zulmust Metin Mutlu’nun kliniğinde Prof Bülent duran yapıyormuş burda arkadaş yazdı sağolsun adatıpta çalışıyor kendisi 500 TL demişlerdi Metin Mutlu’nun kliniğinde kaça yapıyor bir soracağım eğer daha uygunsa oraya giderim doktor aynı doktor nasılsa
Zulmust Nur5495 onu duymamıştım bak ama sanki 450 tl gibi bi rakamdı tabi tam hatırlamıyorum çok araştırmıştım karıştırıyor olabilirim
Nur5495 Gul-08 renkli ultrason çektiler mi acaba fotoğraf verdiler mi? İyiki yazdınız bende acaba diyordum radyolog için o yüzden perinatolog bakmıştım
Gul-08 Nur5495 renkli foto vermedi ama doktorum vermişti, bi kaç kez.Aklıma da gelmedi yoksa sorardım, Filiz hanıma gidiyorum o renkli bakıyor kontrollerimde foto da veriyor.
Gul-08 [bilinmeyen] 25. haftada verdi en son 32 de gitmiştim o zamanda verdi, diğer kontrollerimde ya arkası dönüktü ya da eli yüzündeydi bebeğimin o yüzden vermedi.