Sevgics gebelikte kasık ağrısı normal kabul ediliyor canım, rahim büyüdüğü için içerdeki kaslarda esneme oluyormuş. 21+6 yım, bende de oluyor. hatta kramp falan giriyor bacaklarıma, doktorum magnezyum vermişti. Kasık ağrılarım oldukça içiyorum. Sen de magnezyum ağırlıklı bişeyler yiyip içebilirsin, rahatlatacaktır. İçini ferah tut, Allah’ın izniyle bişey olmaz, normaldir☺️