Doğum hikayesi yazmak için anca kendime gelebildim kizlar en kotusude hem 2. Sezeryanim olmasi hemde arkanda 2 yaşında oglumu bırakmak oldu özel hastabede spinal epidural sezeryan oldum ameliyat kisminda guatr hipertoit yüzünden uyuttular beni bebeği gördüm kokladım sonra uyudum tansiyonum düştüğü icin. Ameliyat kismini çok hatırlamıyorum eniyisi de hatirlamamak bence hissetmek bile korkunçtu 2. Sezeryan olduğu için herşeyi bilerek girdim ve daha çok korktum bilmek iyi bişey değilmiş kizlar ameliyattan çıktım aklımda hep hastalık yüzünden korku vardı çok şükür bişey olmadı ama kendi yastık kilifimi carsafimi herşeyimi battaniyemi getirdim. Doğumdan sonra 24 saat gecmeden gazını cikardm hastaneden çıktım hemen ilk 5 gün baş ağrısından kafamı duvarlara vurdum çok kötüydü dikişli halde muayene ye gittk pansuman yaptıktan sonra kusmaya başladım dikisli halde kusmak çok çok kötü bişey yeniden kesildim resmen ilaçlarımı biraz daha ağır verdi doktorum acile yatış yapalım dedi arabada 2 çocuk nasıl birakiyim yatamadım esim başa çıkamadı çocuklarla 2 yaşındaki oğluma sürekli bağırdı çağırdı dövdü çocuğu ağlaya ağlaya kalkıp ben iş yaptım 3 gün ev temizledi diye beni de oğlumu da küfürden mahrum etmedi annem gelemedi burda kaynanamın evindeyim o şuan burda değil başka bir şehirde beim ailemle konuşmuyor ailemden kimsenin gelmesini istemedi anneme iyiyim demek zorunda kladim kapatınca telefonu agladim ağrıdan eşimden gördüğüm zulümden nefret ettim çocuklarıma bakamiycak durumda da olsam Allah yardım etti de şuan herşeyimi kendim yapiyorum yine dikişlerim çok acıyor ama kimseye ağrım var demiyorum kimsenin umrunda değil birde oğlumun adını da eşimin ailesi kura çekti onlar karar verdi beim soyledigim isimle dalga g ctiler simdi kaynanamın evinde olma sebebim de kiraciydik odeyemedik kiramizi eşyalarımız sattık bir göz odada yerde yatıyorum annemi nezaman görürüm bilmiyorum aramızda mesafe olrak 20 dk arabayla yol var birde bu kadar sikintibin üstüne doğuma 4 hafta kala esim beni aldattı para karsligi bir kadınla annemde kaldım 2 gün beni 2 çocukla bakamam gücümüz yetemsz ilk aladatilann sendegilsin dedi gönderdi şimdi de ortada 2 çocukla kaldık resmen eşimin yanında olmaktan igreniyorm ama gidicek ailen olmayınca mecbur kaliyorsun daha 22 yaşındayım ama kendi ogluma isim hakkım bile olmadı şimdide etkilenicek arkadaslardan özür dilerim Allah düşmanına yaşatmasın hayırlı dogumlariniz olsun