Moyencor Herkese merhabalar doğum sonrası korse kullandınız mı? Kullandıysanız hangi markayı önerirsiniz?
Hacerozdemir Moyencor çelik korse kullandım çok etkili sezeryan olduysan 3 ay sonra kullanabilirsin markasını bilmiyorum eczaneden almıştık kancalı değil benimki
Hacerozdemir Moyencor çelik korse kullandım çok etkili sezeryan olduysan 3 ay sonra kullanabilirsin markasını bilmiyorum eczaneden almıştık kancalı değil benimki
suzan_26 Hacerozdemir Normal doğumda hemen korse takabiliyor musun yoksa dikişlerin düşmesini mi beklememiz gerekiyor
suzan_26 Berilknur Dikişin var mıydı peki çok canın yandımı bana doğumdan hemen sonra korse takarsan oturamazsın bile canın çok yanar dediler.
Berilknur [bilinmeyen] dikişim çokfazlaydı benim canım 4.200 doğdu kızım biraz zor oldu ama hiç etkilemedi beni
suzan_26 Berilknur Oy Maşallah Sübhanallah💕 Rabbim nazarlardan korusun sağlıklı hayırlı bir ömrü olsun inşallah kızçenin💋 bende hastaneye götüreyim diyorum korseyi eğer canım yanarsa takmam yanmazsa takarım ki inşallah yanmaz😂
Berilknur [bilinmeyen] dikişim çokfazlaydı benim canım 4.200 doğdu kızım biraz zor oldu ama hiç etkilemedi beni
Berilknur [bilinmeyen] dikişim çokfazlaydı benim canım 4.200 doğdu kızım biraz zor oldu ama hiç etkilemedi beni