Ben ilk haftalarda doktoruma sorduğumda adet olacakmışsın gibi ağrı bel ve sırt ağrısı normal demişti ilk 3 ay için. Mesela benim her ay adet haftamda oluyor bu tarz ağrılarım 14+5 deyiz çok şükür. Kendini çok yorma kanaman yoksa çok kafama takıp kendine dert etme bence 🤦🏽♀️