Sonunda banada nasıp oldu dogum hıkayemı yazmak 🥰 cok uzatmadan kısaca anlatmak ıstıyorum bu ıkıncı gebelıgımdı ve bu yuzden dah a cok tecrubelı oldugum ıcın cok zor olmadı cok sukur 40+1 olunca muayeneye gıttım catı muayenesı yapıldı 0 acılma morelım cok bozuldu cunku son ay cok sancılarım oluyodu kesın acılmam vardır dıye dusunuyodum ogun gıttım eve ve esımle yuruyus yaptım ıkı saat boyunca ve o gece ılıskıye gırdıl cunku cok faydası oluyomus gercektende oldu cunku o gece dogum sancıları basladı ılk te yalancı sancılardır sanıyodum amasaat gectılce duzenlı oldugunu farkettım ve takıp ettım on bes dk da on dk da bo vuruyodu sancılarıö dus aldım yattım ogun gun boyu on do da bı vurdu ama gtmedım paso yruyus yaptım ıftardan sonra gıderım dıyedusunuyodum ama artık dayanamadım sancılar bes dk ya dusmustu ve cok canyakıyodı saat 7 de oglumu anneme bırakıp esımle gıttım hastaneye doktor muayene ettı 3 cm dedı artık gonderemeyız senı yuruyus yap dedı yuruys yaptım sonra esımle ıftarlık bıseyler yaptırp hastane bahcesomde ıftar yaptık cok guzeldı😁🥰🥰🥰 ve yuruyuse devam saat 10 datekrae baktı doktor 4 cm olmus dedı ve ben hırsla yurutuse devam bayır ındım coktım kaldırımdan atladım saat 12 de tekrarbaktı doktor 5 6 cm dedo ve yatısımı yaptı ben sancı vurdulca ıkındm saat 1 gıbıydı suyum patladı anıden ve serum taktılar sunı yol dedıler ama az bısey vermısşer aerıl sancışarım dayanılmazdı bagırtı cagırtı derken saat 2.23 de kızım dunyaya geldı cok sukur sıze tavsıyem gununuz dolana kadar gıtmeyn doktora kafa karıstıryolarsancınızo kesınlıkle bekleyın bol bol ılıskı yapım ve yuruyus Allah yardımcınız olsun 🤩