Merhaba kızlar bugün 37+3′üm. Sezeryan icin 21 mayısa gün aldık. Tam 39+0 oluyor. Ancak bebek kanala inerse sezeryan zor olur postları okudum direkt sezeryan istediğim için çatı muayenesi olmadım. Şuan bebeğin kilosu 3.500 , kanala girip girmediğini doktor ultrasonda görüyor mu yoksa çatı muayenesi mi yapması gerekiyor? Birde sezeryan doğum yapanlar hangi haftada oldunuz?