meraba kızlar adetimden 5 gün gecin beta hcg 53 çıktı yani adet tarihine göre 5 haftalik bende tam 7 haftalik olsun diye 2 hafta sonrasina randevü aldım ama kimyasal yada dış gebelik korkursuyla yarın is cıkışı acile gidip utrasanyonla bakarlarmi bakmaliri icin ne yapabilir sonucta 5 haftaya gore betahcg 53 düşük yani