kedilervekaranfil Eytu12 Hazal/Hazel Emoş da bir gün büyüyecek inşallah 😄 İsme ağır deniliyor onu anlıyorum da büyük ismi demek biraz tuhaf oldu. Mina, Lila, Naz da bir gün nine olacak. Emine Ayşe Fatma teyzelerimiz de daha önce bebekti… Hatta Mahmut amca da 🤷🏻♀️
kedilervekaranfil Eytu12 Sevmemek ayrı canım mesela ben Emine koymak zorunda olsaydım onun yerine Amine ya da Mine koymayı tercih ederdim 😄
cokkasmabeabi Ayredderya Hazal, hazel ela demek başka bir anlamı var mı bilmiyorum ama inanın çok karışır benim kızın ismi Serra onu bile anlamiyorlar