Sevilayy ben pusetli bir bebek arabası tercih ettim, ana kucağı dediğiniz nedir bilmiyorum 🙈😂 2 parçası var puseti 1yaşa kadar diğer parçayı ise 4 5 yaşına kadar kullanabiliyor, 20 kg kapasitesi var arabanın şuanlık kullanmadık daha 1,5 ayımız var ama memnun kalacağım gibi 😊😊