GizemAsya0106 Merhaba; yaklaşık bir ay önce doğum yaptım, doğumum biraz travmatik geçti. Şu an nefes daralması ve bazen göğsümde sıkışma hissediyorum bu durumu yaşayan annelerim var mı ? Değişik bir ruh hali içindeyim
Emren GizemAsya0106 merhaba ne mutlu sana doğum yapmışsın sağlıkla büyüt 🙏 şuan ben o durumdayım biraz içim geçmişti birden korku endişe heyecanla uyandım ara arada oluyor ama doğum sonrasıda normal eğer altta yatan panik atak rahatsızlığın varsa
Kaderdrsun12 GizemAsya0106 canım ben 7 sene önce kızıma doğum yaptıktan sonra çıktı malesef bir süre ilaç tedavisi oldum çok şükür geçmişti 7 sene çok iyidim geçen sene tekrar başladı tam ilaca başladım hamile olduğumu öğrendim ilacı bıraktım şuan 33 haftalık hamileyim ve çok korkuyorum doğumdan bence çok fazla ilerlemeden takviye destek almaya bak emzirirken kullanılabilen ilaçlar var çok rahatlatıyor rabbim şifa versin hepimize
GizemAsya0106 Emren amin inşallah cümlemiz sağlıkla büyütelim inşallah 🙂 canım panik atak mi bilmiyorum ama belirtiler onu gösteriyor. Dogum çok kötü geçti yani dogumuma giren ebeler kötüydü. Allah iyisine denk getirsin. Ondan sonra aklıma geldikçe yüreğim sikisiyor nefes alamıyorum. İnşallah duzeliriz bir an önce
GizemAsya0106 Kaderdrsun12 çok çok geçmiş olsun, Allah yavrunu kucağına almayı nasip etsin. Galiba bu doğumda iyisine denk gelmek çok önemli ya. Gideceğim inşallah destek almam gerekecek gibi.
Emren GizemAsya0106 çok geçmiş olsun içini ferah tut geçmişi düşünme ben 15 senedir panik atak hastasıyım şuan 24. Haftam havalarda sıcak bu ara baya tetikliyor ama sabır edicez ne yapalım eskiyi düşünme asla önüne bak bebegını düşün hepsi kötü olacak değil..allah yardımcımız olsun 🙏🙏🙏