Aysenur94 Kızlar siz hangisini tercih ettiniz? Yazın evde en çok hangisi rahat olur? Dışarda giymek için de toparlayıcı tarzda sütyen arıyorum. Memnun kaldığınız beğendiğiniz ürünleri paylaşır mısınız
CananAkdag Aysenur94 Canım ben hep atlet hem sütyen aldım ama ne bilşm pek sevemedim ve gidip 2 tane sporcu atleti aldım sanki daha rahat çıkarıp emzirmek de kolay olacak gibi
Aysenuryk Aysenur94 kaplı emzirme atleti aldim ben sutyen gibi kapi var ama yumusacik rahatsiz etmiyor hic . Hem atlet hem sutyen ikisi birarada daha pratik oldu🙈
oygenkubra Aysenur94 ben normalde de atlet giymeyen ve evin içinde asla sütyen takmayan biri olarak h&m den iki adet balensiz sütyen aldım daha rahat olduğu için 😍
Hacerozdemir Aysenur94 aldım ama hiç rahat degil onun yerine sporcu atleti evde giyiyorum dışarda da slikonsuz yumuşak sütyen takıyorum
Tubasim CananAkdag ablam da öyle dedi en kullanıslısı sporcu atlet diyor hem sıcakta yakmıyor hemde meme ucu görünmüyormuş kıyafetten. Bende düşünüyorum almayı
2kizanasi H&m den emzirme sütyeni almıştım, kumaşı penye güzel atlet pek kullanmadığım için tercih etmedim aslında daha çok ne kullanıyorsanız onu alın derim
zumra2020 Göğsünuz büyükse atlet pek toparlamayabilir o yuzden sütyeni tercih edebilirsiniz. Benim göğsüm büyük ve atlet almayı düşünmedim bile hem yazın atlet giymemek en guzeli sutyen üstü bol tişört ohh miss😁😁
Aysenur94 zumra2020 evet büyüdüler ama yazın sütyen takmak işkence gibi geliyor normalde evde takan biri değilim de😄
Tgb060919 Aysenuryk kaplı atleti hangi marka aldınız acaba? Malum internetten almak zorunda kalıyoruz artık ben de kaplı modellere bakıyorum
ipekveannesi Aysenur94 2 tane emzirme sütyeni almıştım normal penye şeklinde klasik doğum yaptım evde onları kullanıyorum dışarda normal kendi destekli sütyenleri kullanıyorum yarım atlette rahat oluyor aklında bulunsun
Aysenuryk Tgb060919 Aysenur94 ben bi magazadan almistim kutusunu atmisim ama etiketinde imer premium series yaziyor. 1 beden buyuk aldim bu arada cok rahat oldu 😊
Hmsregmze Arkadaslar bana da yardımcı olur musunuz? gögüslerim küçük normalde dolgulu sütyen kullanıyorum. Doğumdan sonra büyür mü bilmiyorum ama dolgulu emzirme sütyenleri var mı? Normalde evde de sütyensiz dolasmam o yüzden destekli emzirme sütyeni arıyorum
Edanurdg Aysenur94 emzirme sütyeni kom aldım kalıbı biraz dar b kap olduğı için ama kumaş vs çok iyi toparlayıcı olarak yeni inci 1640 serisinden aldım aşırı rahat bir kaç tane daha alıcam 🙈
CananAkdag Tubasim Evet hemde 10 liraya aldım çok güzel içinde gögüs belli etmeyecek dolgusu var tavsiye ederim 🤗
Aysenuryk [bilinmeyen] ben bi magazadan almistim kutusunu atmisim ama etiketinde imer premium series yaziyor. 1 beden buyuk aldim bu arada cok rahat oldu 😊
Aysenuryk [bilinmeyen] ben bi magazadan almistim kutusunu atmisim ama etiketinde imer premium series yaziyor. 1 beden buyuk aldim bu arada cok rahat oldu 😊
Aysenuryk [bilinmeyen] ben bi magazadan almistim kutusunu atmisim ama etiketinde imer premium series yaziyor. 1 beden buyuk aldim bu arada cok rahat oldu 😊