Öncelikle 1 oğlum var ve kızım olmasını çok istedim 11+4 haftalık hamileyim .Çin ve Rus takvimi varmış ikisine göre de erkek çıkıyor doğruluk payı nedir sizce deneyen var mı ? Doktora haftaya gideceğim cinsiyet erken olduğu için söyleyecek mi merak ediyorum .Deneyenlerden yorum bekliyorum❤️Anneler günümüz kutlu olsun