Benim de az kaldı , 33+6 tek yumurta ikizlerimi bekliyorum 🤗 bu haftaya gelene kadar hep hedefler koyduk önümüze , çok şükür 34. Haftaya gelirsek doktor hiç korkma demişti🤲🏻 Sezeryan olacagım henüz günümüz belli değil ancak dururlarsa doktorum 37.haftaya kadar tutmak istiyor 🥰