Hnfth Tolgahanzavc bende 28haftalığım 22haftalıkken aldım bide deli gbi kurdurdum 😂😂 hergün hasretle bakıyorum beşiğime 🐣🐣💙💃😍
firdevs Tolgahanzavc mayıs başı alacaktım doğumu haziran 23 gibi görünüyor uygulamada ama bu gittiğimde 30 un içinde değil 32nin içinde olduğumu öğrendim o yüzden Doğum da erken olacak haftaya almayı planlıyorum artık🤗
ecemsuu Tolgahanzavc bence yap hazırla ne güzel olur Allahım nasip ederse bende 27 de herşeyini hazırlıcam 🤗