Gulumser İlk hamileliğim çok araştırdım biraz pahalı ama Claris’in çok methini duydum hem Claris hem de lierac kullanıyorum 3. Ayındayım düZenli kullanmak şart..
zeynepdemirtaserol sukayhanacar evet badger kullanıyorum. Ben de temiz içeriği sebebiyle aldım. Lierac hiç denemedim en alınmaması gereken krem olabilir ama maalesef çoğu hamile lierac tercih ediyor 🙄
sukayhanacar zeynepdemirtaserol ben de hiç araştırmadan almıştım maalesef allahtan sonra araştırmak aklıma geldi hiç kullanmadan direk çöp yani. lierac’ın l sini sokmam bi daha eve. badger’in balm ve ayak kremini çok kullandım bayılmıstım ama çatlak kremi sonradan aklıma geldi valla diğerini tenime değdirmeden badger aldım şükür hemen