esraatoker11 Kızlar merhaba ben hiç bir ilaç kullanmıyorum. Çevremdeki gebeler demir ilaci magnezyum kullanıyor. Doktorum virüsten dolayı hasta bakmıyor diğer doktorlarda yazmadı. Kullanmayan var mı ? Kullanmadığım için sorun olur mu ?
mom101 esraatoker11 bende 15+1 haftalığım 12 haftamdan bu yana folik asiti kesti doktorum ve hiç bir ilaç yazmadı🤷🏻♀️
mom101 esraatoker11 bende 15+1 haftalığım 12 haftamdan bu yana folik asiti kesti doktorum ve hiç bir ilaç yazmadı🤷🏻♀️