musti28 ne mide bulanmasi bende aynen oyledim resmen agladim aseriyorum diye halen oyleyim ama cok az tattim ve ben kendimi erik cagla vs ıspanağı oyle yikayip yiyip kendimi teseli ediyordum ama cok kötü oluyorum 2 vs 3 kez bahceden küf nem kokan toprak agzima aldim yedim resmen gidip bildiginiz pirketti kirip toz yapip yedim koy nohudu olur icinde toprak oluyor onlara kadar sectim yedim suanda deterjan genel temizleyici cif yag çözücü aseriyorum😂😄