Merhaba ben 36+3 haftalık hamileyim dünden beri felaket bir adet sancısı çekiyorum belime ve sırtıma vuruyor kasıklarım da öyle vajinamda ağrı ve baskı var ara sıra karnım taş gibi olup düzeliyor pozisyon değiştirdim duş aldım falan ama geçmedi üç saat boyunca öyle kıvrana kıvrana uyumuşum bugün uyandığımda da hafif vardı yavaş yavaş artıyor ağrısı belim yine çok ağrıyor şuan plates topunda hafif hafif zıplıyorum böyle rahat ediyorum çünkü ama alt kısmımda farklı bir his var doğum böyle başlıyor diyorlar bu doğru mu doğum mu başlayacak acaba lekelenme falan olmadı