Merhaba predictor early ile regline 4 gün kala gebeliğini öğrenen var mı? Benim testimde ikinci çizgi çok silik çıktı ve bu yaptığım ilk gebelik testi. İlk 3 dkda gördüm silik çizgiyi ama sonra koyulaşmadı aynı kaldı hep. Yanılma payı olabilir mi? Fotoğrafını çektim ama yükleyemedim buraya