Ayperi86 merhaba,ben de şu Hastanesi’nden Ümran Hanıma ve özel İzmir hastanesinden Müjgan Ertürk hocaya gidiyordum. İkili tarama testinde bebeğimde sorunlar olduğunu öğrendim. Cenk hoca ile böyle tanışmıştım. Çok çok iyi, çok tatlı bir perinatologdur. Memnun kalırsın canım gönül rahatlığıyla sana bunu söyleyebilirim 👍☺️