81anne Yasevita fiyat için soruyosan güncel fiyat canım geçen muayeneye gittiğimde sordm ben daha yaptırmadım yaptıranlar var ama kesin oraya gidicem zaten doktorumda kendisi cihazlarıda çok güzel
81anne Yasevita gerçekten çok ama çok memnunum moral motivasyon herşey var ve enerjik bi doktor çok rahat soru sorabiliyorum oda zevkle yanıtlıyor msj atıyorm cevap veriyor aradıgım bütün herşey var doktorda :) ve çok ilgili.. düzcede oturuyorum ama gidiyoruz boluya muayeneye düzcede doktor yok malesef
Yasevita 81anne senin adına sevindim. Ben de derya başbuğa gidiyorum düzcede olduğu için. Ama kıyaslama şansım yok tabi.
81anne Yasevita ben onada gittim gerçekten çok donuk bir kadın ve çok bilgili olduğunu düşünmüyorum istediğimi bulamadım onda 🤷♀️
81anne Mlkkrmtc alper bey çok bilgili gerçekten ama derya hanım eşi olmasa bir hiç benım kanama alanım vardı çok küçük hiç bişey olmaz geçer dedi bende ilk hamileliğim cahilim geçer deyince önemsemedm üstünde durmadı meğersem progestoran başlatması falan lazımmış benım o kanama alanı o kadar çok büyüdü ne zor günler yaşadım enfeksiyon kaptm ve çocugu kaybettik bir bilinçsiz doktor yüzüne
Semauysal Derya hanım çok iyidir ben beraber çalıştığı arkadaşlarımdan biliyorum. Çok düzgün ve çalışkan bir doktor Dedikleri de hep çıkar diyolar bilgisi çok fazla genelde doktor ve hemşireler ona takip oluyormuş. Eşi Alper bey de çok iyi ikisi öneriliyor
Mlkkrmtc Semauysal ben cok memnunum alper beyden ultrason da bı sıkıntı varsa da yoksa da soyluyor herseyı anlatıyor uzunca da bakıyor canım dr. Cum :)