Kızlar bugün nişanım geldi, doktorum dün muayene etmişti, açılmam varmış 3 cm. Ancak nstde sancım çıkmadı. Bugün adet ağrısına benzeyen düzensiz ağrılarım var. Doğum başlıyor mu yavaştan geliyor mu acaba😍 ancak bebiş daha kanala girmemiş Dedi doktor. Son anda girebilir mi yorumlarınızı bekliyorum🤗