Öncelikle herkese selamınaleykum kızlar benim duşuk tehlikem var kanamalarım oluyor bana dua edebilirseniz çok mutlu olurum zira çogumuz gebeyiz burda ve Allah gebeler in duasını kabul eder inşallah şimdiden Allah hepimizin bebeklerini saglıkla sıhatle kucagımıza almayı nasip etsin 🤲