Kızlar merhaba 37. Haftada pembe akıntı geldi doktora gittim ebe çatı muayenesi yaptı rahim ağzımın kapalı olduğunu ve bebeğin yerleşmediğini söyledi eğer suni sancı verilecek durumda bile değilmişim suyum gelirse direkt sezaryen olmak zorunda kalırsın dedi ama ondan 2 gün önce de başka bir hastaneye gittiğimde bebek illa önceden kanala girmez Doğum esnasında girer dedi ayrıca siz nişanınız geldikten ne kadar süre sonra doğumunuz başladı açılmanız hemen nişanla birlikte olmuş muydu ??