cerendilaraa merhaba hamişler 25 haftalık hamileyim bebegimi hep karnimin altında rahmini hemen üstünde hissediyorum sürekli orada hareket ediyo sizin bebisleriniz karninizin içinde mi oynuyo ? cevap veren herkese teşekkürler 🙋
Asrinbaby cerendilaraa aynı haftada sayılırız cnm benimde öyle hep asagada hissediyorum kasiklarimda dolasiyo ve arada öyle bi toplanıp sertlesiyo ki korkuyorum 😁
bilges cerendilaraa bende 25 haftalıgım canım bende hep göbek delıgımın altında hatta çok çok asagıda tam kuşunun üstünde de hissedıyorum..çok nadır de göbek delıgımın aynı hızası veya bı tık üstünde🤗😊
Enis cerendilaraa 24+4 haftalık benim bebeğimde aşağı da yukarı da sağ da sol da heryerde hissediyorum 🙂 sol tarafımda çok fazla toplanıyor o biraz ağrı yapıyor