Merhabalaar. Öncelikle annelerin, anne adaylarının ve anne olmak isteyen kadınlarımızın anneler gününü kutlarım! İyi ki varsınız sizler!♥️. Şimdi gelelim ağustos annelerimize 😄. Nasıl gidiyor bakalım hamilelik? Şurda ağustosa ne kaldı 3 ay 🙈 sayılı gün çabuk geçermiş derler 😁. Kaç haftalık oldunuz, ne kadar kaldı doğuma bakalım, miniklerin isimleri neler, nerede yaşıyorsunuz? Hem şu karantina da az da olsa sohbet muhabbetle canımızın sıkıntısını gideririz. Bu arada hamile değilim😊. Tekrar görüşmek üzere o zaman😇