[bilinmeyen] Benimde 3 hafta önde gidiyordu en son 32 iken 35 görünüyordu .Bana doktorumun tek dediği şey bebeğin iri olacak normal doğuramazsın sezeryan yaparız .12-13 gün önce alırız yeter dedi.Ama diyorum Ya o o zamandı.Plasenta da yaşlanma veya kireçlenme varsa daha erken alıyorlar diye demişti.