MeltemNermin Her öğün açlık ve tokluk sekerimi olcup yazıyorum ama doktorun soyledigi araliklari unuttum. Evde ölçümlerde açlık ve tokluk ortalaması kac oldugunu bilen var ise yardımcı olabilir mi?
MeltemNermin inciiim 190734 Tesekkur ederim dun tokluk 120 lerde cikti bugun 90 larda çıkınca tereddut etmistim 😊