Kizlar gecen ay 36 gunde geldi ilk kez gecikmem oldu normalde 30 gun benim dunden beri belim karnim sanki adet olacakmisim hissi veriyor daha 7 gun var normal mi Asiri tuvalete gidiyorum, goguslerim dolgun, beli agriyor,kasiklarimda bu ay pek degerlendiremedik sadece 2 gun degerlendirdik biri zaten takvimi yumurtlama gununden 1 2 gun Sonra tuttu mu bilemiyorum