Hkose_972 Fayenur o sizinki kıpırdamasıdır hıçkırık değildir. Yavaştan tekmelemeleri sağa sola heçtiğini hissedersiniz🥰
Tortilla Hkose_972 ayy cıdden mi benımde bu hafta olmaya basladı vurma olamaz dıyordm cnku cok ritmik ve derinden gelıyordu hıckırıklarınk yerm😁
Dmlh Evet sonunda ben de anlamaya başladım hickirdigini:)) bazen çok uzun sürüyor ama değil mi acaba diyorum :)) pozisyon değiştiriyorum su iciyorum kuzum rahat etsin çok uzun surmesin diye :))
Damla________ Merve39 belki kilodan kaynaklı olabilir kizim da 17-18 haftalardaydim hissetmistim oynadığını içerden içerden doktor zayıflar erken hisseder demiş hatta videoda ☺️
Aygul01 Damla________ oynadigini hissetmek başka hickirdigini hissetmek başka. Siz ozaman herhalde hickirdigini değilde oynadığını hissetmişsiniz 😊 o haftalarda zor çünkü
Damla________ Merve39 öyle demek istemedim ben zayıfım 🤪 doktor öyle demişti o zaman 50-53 civarı biseydim anca