Aynurr16 Dilek87 çoğu insan tiksiniyor inşallah bende tiksinirim hamile kalmadan öncede defalarca bırakmak istemiştim zaten
Dilek87 Aynurr16 ben 5. Haftada hamıle oldugumu ogrendım ıkı hafta hala canım cekıyordu ama 7. Haftadan sonra ınanılmaz tıksındım esım ıcıyor kokusu oturdugum yere gelınce bıle mıde bulantım artıyor
Nslhnakn Aynurr16 ben bırakmak için her yolu deneyip ne yazık ki bırakamayanlardanım sırf bu yüzden mide bulantılarım olsun çok istedim tiksinirim diye🤦🏻♀️ İradem bu konuda çok zayıf çıktı benim sırf bırakmak için poşetin içine üfleyip dumanında daralmak istedim bebeği anlamak için ama sadece 1 gün dayanabildim Daha neler neler yaptım ama olmadı, ilk dönem çok vicdan azabı çektim hala daha öyle ama bitiremedim öyle böyle Allahın izniyle 32+1 olduk, eğer kullanıyorsanız inşallah bırakanlardan olursunuz🙏🏻
Aynurr16 Nslhnakn rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hiç bi sağlık sorunu olmaz 🌸❤️
Ireemm_ Aynurr16 ben ilk zamanlar mide bulantisindan içememiştim sonra mide bulantı geçti içmeye devam ettim şuan 38 haftalık hamileyim hâlâ daha içiyorum napiyim bırakamadım
Aynurr16 Bugün hep mide bulantılarımın olduğu vakitlerde içtim içemedim hep yarım söndürdüm içmek istediğim zamanlarda kendimi tuttum inşallah böyle tiksinirimm 🥺
Mernana Aynurr16 bende 8 haftalığım üç günde 1 paket içiyorum. Kendime ve eşime söz verdim son paketimdi bu son bir tane kaldı Allahın izniyle başlamam inşallah. Eşim içince çook kötü kokuyor ama ben içerken kokmuyor sadece elime iğrenç koku siniyor midemi bulandırıyor sürekli yıkıyorum. Zorlu 3 günü atlatırsam bir daha ağzıma sürmem inşallah dua ediyorum kolayca bırakabilirim 😞
Pankek Aynurr16 Gebelik testini yapmadan önceki gece arkadaşlarla eğlenmeye gitmiştik. sigara alkol kullandım. 1 paket Sigara içmişimdir o gece. Tuvalete girdiğimde hala regl olmadığımı görünce o kafayla hamile olabileceğim aklıma geldi ve gece eve dönerken nöbetçi eczaneden test aldım. Sabah uyandığımda testi yaptım ve o dakikadan sonra bu sayfayı kapattım. 8. Aydayım ne canım çekti ne aklıma geldi. Geçen hafta bir filme fosur fosur içiyorlardı çok canım çekti sigara. Bir gece sonra rüyamda hamile halimle sigara içtiğimi gördüm ve o kadar pişman oldum ki. Günah işlemişim gibi hissettim ve o pişmanlıkla bir daha düşünmedim bile
KubraSS- Aynurr16 ben 5 aya kadar içtim bırakamadım sonra bıraktım bazen eşim içerken 1 2 çektim ama artık hiç içmiyorum
Arslaan_-_68 Brokoli bende aynen sizin gibi öğrendim bıraktım bazen aceba ddm sonra bir çekersem hep içerim hakkına girmeyim çocuğumun diye diye 6.5 ay oldu
Brokoli Arslaan_-_68 🥰 zaten 2 - 3 hafta dayandin mi alisiyorsun artik icmiyor olmaya. ilk haftalar zor, ben canim sigara istedikce ihlamur falan ictim, sakiz cignedim, kopegimi yuruyuse cikardim, kalkip cicekleri suladim falan hep mesgul ettim kendimi.
Arslaan_-_68 Brokoli bende ozledikce rüyalarımda içiyorum 😃 onun dışında aklıma getirmemeye. Çalıştım
Ahsenn031013 Aynurr16 günde 2 pakete yakın içerdim hamileliğimi öğrendiğim gün bıraktık daha hiç içmedim😎 zorluk çekmedim tekmelerini oynayışına hissettiğimden beri çok iyi karar verdim dedim ve birdaha kullanmayı düşünmüyorum
Gl1456 Aynurr16 Ben öğrendiğim de bırakmıştım. Arada canım çok istiyordu ama hep tuttum kendimi şimdilerde istemiyor. Çok vicdan yapıyorum içemem doğuma kadar.
caglanurr Aynurr16 11 haftalık hamileyim çok dua ettim tiksineyim diye ama hala içiyorum günde 10-12 tane çok korkuyorum bebeğime bişey olacak diye Allahım inşallah korur vicdanım hiç rahat değil ama içmektende alıkoyamıyorum kendimi
RuzgarsMommy Sigara kullananlar çocuğun kolu bacağı organlari sağlamak dogdugunda da bisey yoksa tmam diyor bak bisey olmuyor O iş öyle değil arkadaşlar Sigara çocuğunuzun beyin gelişimin harkertlerini sonraki hayatini alışkanlıklarını bağımlılıklarini dahi etkileyecek bişey. Kolay birakamayabilirsiniz evet ama çocuğumun biseyi yok zannetmeyin çünkü bunu bilemezsiniz.