Kızlar biz çookk önceden daha sevgiliyken bu ismi konuşmuştuk 5 yıl önce. Bebeğimiz erkek olunca hiç düşünmedik başka isim. Cihangir dedik. Eşimin ailesi hiç beğenmedi o nasıl isim falan dedi çok çok sinir oldum ve üzüldüm biraz önce . Kötü bir isimde ben mi farkında değilim. Sizede sormak istedim?