12+2 deyip dün aşırı baş ağrısı ile doktora gittim ve kontrol edelim dedi ve benim goremedigim pipiyi benzeterek erkek bekleniyor gibi dedi halbuki pembe düşlerin vardı 😂 şaka bi yana can parçam net olarak kendini ne zaman gösterir tecrübeli hamişler 😍