ENA Aydan sonra doktorum organik boya ile boyayabilirsin demişti. 1 kez boyadim, doguma yakin 1 kez daha boyamayi düşünüyorum. Eger boyayacaksan amonyak ve rezolsinol içermeyen organik boya tercih etmeni tavsiye ederim. Biraz fiyatlılar ama cok uzun araştırmalar sonucu herbatint ve phyto markalarının en iyileri olduğunu öğrenmiştim. Imkanin varsa bunlardan birini tavsiye ederim.